Pages

LUXOLA experience

Monday, January 5, 2015

Salam dan hai,

Lanjutan kisah kronik saya yang ada simptom Cheilitis, boleh baca kisah lalu di SINI.

hehe.

Alhamdulillah dengan gembiranya, keadaan bibir saya sudah beransur pulih, in the meantime masih berjaga-jaga dengan pengambilan makanan. Jenis dan bahan apa yang boleh mengakibatkan rasa terbakar pada bahagian bibir sehingga merekah dan pecah, lebih-lebih lagi mudah berdarah!

Bila sakit sangat jadinya macam hari tu, ada juga rasa terdesak, nak nangis pun ya, pening nak cari jenis ubat macam mana dan rawatan mana satu nak guna. Waktu tu mungkin dah habis daya nak cuba produk yang biasa menjadi kegunaan, dan jalan ke doktor pun masih lagi tidak diizinkan Allah Taala (tak tergerak hati nak pergi lagi, last time jumpa ubatnya pun tidak berapa nak berkesan just bagi bonjela dan oral care).

Satu hari, lepas updating blog dan sambil² surfing tu, tersinggah di website LUXOLA. Mesti ada yang dah familiar atau ada yang advance lagi dr saya yang dah jadi pelanggan tetap bukan??

Kalau belum, meh sini saya nak cerita. Unlike other websites more to clothes attire or accesssories, LUXOLA it's a Heaven to all women who can buy anything through your one-click finger! No need to visit Sephora, unless you love to try it out first. Haaa,.. yang ni kalau korang yang berkeadaan macam aku, tinggal di pelosok ceruk tang mana.. hehe.. penyelesaiannya hanya capaian internet lah untuk membeli bagai!


Hari Jumaat lepas, ini yang saya terima...


My first package from LUXOLA


Untuk pengalaman pertama saya di LUXOLA. Saya bagi 3 bintang, untuk Michelin standard, that was a Goddess! ( macam phrase dalam Hundret-foot Journey) *wink*

I suggest you untuk beli time website sale, lucky, saya beli masa year end sale, ada 30% off untuk setiap produk. Disebabkan beli masa nak hujung tahun, New Year dah cuti, saya terima on the 2nd day of January. Quite express I can say, postage by Aramex and sampai sini jadi Nationwide rasanya.. haha

 Jadi, apa yang saya sambar??





























tadaaaa~






So I bought these two products, Dr Lipp Original Nipple Balm for Lips and Dr Hauschka Lip Care Stick. If you had critical symptoms like me, you will bare any cost to have it, where I found it quite expensive. *SIGH* Reviews for these two babies will blog about it very soon, as I am trying out these two product as intensive care! hehe

We will see after a week use, ok darl?




Good Luck!


p/s : A very special day today, Love!



No comments:

Post a Comment

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS