Pages

Sunday, November 3, 2013

Salam dan hai,

Kali ni percubaan pertama menaip blog thru proper ways.. hehe.. Almaklumlah kalau nak guna proper memang menumpang laptop org, family ke, pc sesapa ke.. dan selalu menjadi mangsa adalah laptop husband. hehe.

Genap sebulan sudah husband bekerja, dan maknanya ada lagi few months to be estimated count it down to 5 months.. yyiippiiee yeayy!!

al kisahnya pada 29 Oktober 2013, termenung di depan tv sambil menonton rancangan Barefoot Friends di One HD channel saluran 393 Astro. Pandang punya pandang telefon ada macam xkena saje dgn tarikh tu.. haha. Masuk kali ketiga pandang screen hp tu.. terus teringat.. Allah! tarikh ulangtahun perkahwinan kami kedua kali ni. Alhamdulillah.. terus je wish kt husband.

Dua tahun yang lalu, 29 Oktober tu bersamaan dengan 2 Zulhijjah. Ingat tarikh tu saje la.. sebab mudah nak ingat dan ramai pula dok counting raya haji. hehe..





To my dearest Husband,

Alhamdulillah, semoga jodoh kita berkekalan hingga ke Jannah. Dimurahkan rezeki dan dikurniakan anak-anak soleh-solehah. 

amin.

Sebenarnya panjang lagi doa saya, tapi utk diumumkan ni cukup sajalah kalau buat yang general, secara specificnya saya minta pada yg Esa.

Sekarang waiting for returns to KL then Penang. 

Rindu nak berjalan dengan husband. hihi. 

okla.. by now it's about I am forgot the date. lol. 


 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS